Продажби Продажби

Продажби

Знаете ли, че...

Повечето собственици са убедени, че за да продадат жилището си, е достатъчно...

  • Да публикуват красива и примамлива реклама в порталите за недвижими имоти;
  • Да се свържат с възможно най-много агенции, за да бъде предложено жилището на възможно най-много крайни клиенти.

Няколко неудобни въпроси…

  • Ако рекламата е най-важното, защо тогава има толкова много имоти – с прекрасни снимки и примамливи описания, които остават с месеци, а понякога дори с години, непродадени?
  • Защо десетки агенции, заедно със самите собственици, рекламират едни и същи жилища и същите тези апартаменти все не се продават?
  • Задължително ли е изобщо имотите ви да „висят“ по сайтове и портали, като дрехи на разпродажба, за да се стигне до сделка?
  • Рекламата на едно жилище е част от тактиката по продажбата му.
  • Ако стратегията, обаче, е сгрешена – чакат ви неприятни изненади. Няма тактика, която да е толкова добра, че да компенсира на 100% една погрешна стратегия. Още по-зле стават нещата, когато стратегия изобщо липсва.
Какво означава да имате стратегия за продажба?

Какво означава да имате стратегия за продажба?

Кой ще купи вашия имот?

Това е първият въпрос, който е нужно да си зададете. Вие лично или посредникът, на когото сте се доверили.

Знам, че някои от вас не разбират. Как е възможно човек да предвиди кой ще купи предлагането от него жилище? Все пак – не работим ясновидци.

За всеки тип имот, вид строителство, местоположение, състояние на имота си има съответните типажи клиенти. Те имат доста добре определени и ясно различими профили. Имат сходни нужди, желания и възможности. Впечатляват се от еднакви и се страхуват и отвращават от подобни неща.

Да продаваш имот на всички…

Ако продавате имот на всички, има два варианта.

  • Да не продадете на никого.
  • Да продадете след много изгубено време и на цена, която няма да ви удовлетвори.

Част от грешките, които собствениците допускат, са определянето на неадекватна продажна цена, начините на предлагане или фактът, че не подготвят имотите си за продажба.

Други пък смятат, че само и единствено параметрите и състоянието на имота има значение за купувача. А за повече от 20 години работа с продавачи съм видяла немалко развалени сделки, поради неподходящо или дори неадекватно държание на собственика – по време на огледа или по време на преговорите.

Важните въпроси…

  • На кого ще продавате?
  • Колко и какви хора биха купили вашия имот?
  • Колко струва вашият имот? Не колко пари ви трябват на вас или колко сте вложили, а колко струва в момента жилището ви.
  • Как да предложите имота именно на хората, на които искате да го продадете?
  • Как да се държите и какво в никакъв случай да не правите и говорите по време на огледите и през целия процес на сделката? Вие и вашите помощници - адвокати, брокери, роднини, съседи.

Когато си отговорите на всички тези въпрос, ще имате една добре оформена стратегия.

Най-важният въпрос от всички е…

Най-важният въпрос от всички е…

Кой е вашият купувач?

Ако успеете да намерите правилен отговор, всички останали въпроси също ще получат верния си отговор.

Само тогава ще знаете какво иска вашият купувач, от какво се впечатлява и колко е готов да плати.

Така ще разберете как да „опаковате“ вашето най-добро предложение, къде и как да го предложите и на каква цена.

А това ще ви спести време, нерви и пари.

Откъде да започнете?

Може да се подготвите за всичко това сами, а може да потърсите и помощ. Вие решавате. Важното е да се подготвите преди, а не след като сте стартирали продажбата.

Безплатна информация

за това как да се подготвите за продажба

Продажби

Личен брокер

който да Ви помогне за продажбата

Заяви консултация
* - Задължителни полета
Навигация
Заяви консултация