Категории
Архив Архив

Блог

Как да разпознаете агенцията, работеща с набирателни и фалшиви обяви

Как лесно да разпознаете агенцията, която се опитва да ви измами? Не просто брокера, а агенцията!

Т.е. кога лошите практики са политика на самата агенция…

Ще се ориентирате по начина на рекламиране на имота и по начина на комуникиране с клиента.

Нека се спрем на начина на рекламиране.

Наистина бихте могли да си спестите комуникацията с брокери, които се опитват да ви подведат! Достатъчно е да отделите време, за да хвърлите един бърз поглед на обявите на агенцията.

Това е най-сигурният начин да се отървете навреме от нежелана бъдеща комуникация с хора със съмнителна репутация и с още по-съмнителна професионална етика.

Защо твърдим, че е сравнително лесно да се ориентирате, с какъв тип агенция ще си имате работа?

Защото всичките им обяви звучат сходно!

Действайте!

Още преди да сте позвънили на агенцията, влезта в профила й в някой от големите портали за имоти. Например в www.imot.bg  или  в www.homes.bg.  

Достатъчно е да знаете името на агенцията и да го впишете в портала за недвижими имоти на латински.

Какво ли име да изберем, за да ви дадем пример?

Нещо… на случаен принцип:)

Да използваме името „Парма“ – звучи добре, нали?

На латиница името ще изглежда така  – „parma“. Сега напишете www.името на агенцията на латински.imot.bg. В случая с името на агенцията за недвижими имоти „Парма“ – профилът й в портала imot.bg ще изглежда така – www.parma.imot.bg.

Но преди да разгледате обявите на тази или на друга, избрана от вас, агенция – ще са ви нужни инструкции.

 Тези агенции винаги рекламират ИДЕАЛНИЯ ИМОТ:

– никога не продават имоти на първи или на последни етажи;

– никога не предлагат имоти с лоши изложения;

– никога не рекламират имоти на различно от ТОП или ОТЛИЧНО място;

– никога не продават имоти за ремонт – всички са в перфектно състояние, ремонтирани, често се продават и „обзаведени“.

Не използват логото на агенцията в обявите си.

Почти няма агенция без лого в момента  –  всеки в бранша се старае да бъде запомнен… Или… почти всеки. На някои целта им е да останат незабелязани.

Защо се крият? Използват една от най-слабите страни на купувачите, тръгнали да си търсят сами имот.

Крайният клиент  не различава агенциите. Знае няколко по-известни имена, и толкова.  Клиентът, търсейки имот, разглежда обявата и рядко обръща внимание на агенцията,  рекламираща имота. При брокерите, стига да не са нови в бранша, е обратното. И това е една от най-силните им страни.

Логото на агенцията замества снимките в обявата.

Случва се и читави агенции да заместват снимки на имота, който рекламират, с логото си. Причините за това може да са временна невъзможност за достъп до имота, изключително лошо състояние на имота или спешната нужда да бъде пусната рекламата – преди да са подготвени снимките. Но, когато снимките на повечето обяви на агенцията са заместени с лого – със сигурност сте попаднали на агенция, работеща предимно с набирателни обяви и фалшиви оферти.

Дотук със сайтовете за недвижими имоти!

Но не и с фалшивите оферти.

Не забравяйте, че класиката в жанра на набирателна оферта си остават листчетата в пощенските ви кутии. Макар и насочени предимно към лова на потенциални продавачи.

Агенциите, разчитащи на набирателни обяви:

Използват пощенските ви кутии, като място за набиране на обяви за продажба.

Помнете! Листчетата, които намирате в пощата си или виждате, залепени на входната врата, винаги са работа на агенция, но не винаги са търсене за конкретен клиент. 

 

Книгата на Поля Христова „КАК ДА КУПИТЕ ЖИЛИЩЕ стъпка по стъпка: ПОДГОТОВКАТА“ ще откриете ТУК.

Абонирайте се ТУК за ютуб канала на Поля Христова. Ще намерите над 1000 безплатни видеа по темите за какво да внимавате, когато купувате, продавате имот или вземате кредит.

Ако смятате, че тази информация може да бъде полезна и на друг – споделете я в социалните мрежи!

Споделяне:

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Заяви консултация
Навигация