/Как да разпознаете агенцията, работеща с набирателни и фалшиви обяви

Как да разпознаете агенцията, работеща с набирателни и фалшиви обяви

Споделете тук:

Как лесно да разпознаете агенцията, която се опитва да ви измами? Не просто брокера, а агенцията!

Т.е. кога лошите практики са политика на самата агенция…

Ще се ориентирате по начина на рекламиране на имота и по начина на комуникиране с клиента.

Нека се спрем на начина на рекламиране.

Наистина бихте могли да си спестите комуникацията с брокери, които се опитват да ви подведат! Достатъчно е да отделите време, за да хвърлите един бърз поглед на обявите на агенцията.

Това е най-сигурният начин да се отървете навреме от нежелана бъдеща комуникация с хора със съмнителна репутация и с още по-съмнителна професионална етика.

Защо твърдим, че е сравнително лесно да се ориентирате, с какъв тип агенция ще си имате работа?

Защото всичките им обяви звучат сходно!

Действайте!

Още преди да сте позвънили на агенцията, влезта в профила й в някой от големите портали за имоти. Например в www.imot.bg  или  в www.homes.bg.  

Достатъчно е да знаете името на агенцията и да го впишете в портала за недвижими имоти на латински.

Какво ли име да изберем, за да ви дадем пример?

Нещо… на случаен принцип:)

Да използваме името „Парма“ – звучи добре, нали?

На латиница името ще изглежда така  – „parma“. Сега напишете www.името на агенцията на латински.imot.bg. В случая с името на агенцията за недвижими имоти „Парма“ – профилът й в портала imot.bg ще изглежда така – www.parma.imot.bg.

Но преди да разгледате обявите на тази или на друга, избрана от вас, агенция – ще са ви нужни инструкции.

 Тези агенции винаги рекламират ИДЕАЛНИЯ ИМОТ:

– никога не продават имоти на първи или на последни етажи;

– никога не предлагат имоти с лоши изложения;

– никога не рекламират имоти на различно от ТОП или ОТЛИЧНО място;

– никога не продават имоти за ремонт – всички са в перфектно състояние, ремонтирани, често се продават и „обзаведени“.

Не използват логото на агенцията в обявите си.

Почти няма агенция без лого в момента  –  всеки в бранша се старае да бъде запомнен… Или… почти всеки. На някои целта им е да останат незабелязани.

Защо се крият? Използват една от най-слабите страни на купувачите, тръгнали да си търсят сами имот.

Крайният клиент  не различава агенциите. Знае няколко по-известни имена, и толкова.  Клиентът, търсейки имот, разглежда обявата и рядко обръща внимание на агенцията,  рекламираща имота. При брокерите, стига да не са нови в бранша, е обратното. И това е една от най-силните им страни.

Логото на агенцията замества снимките в обявата.

Случва се и читави агенции да заместват снимки на имота, който рекламират, с логото си. Причините за това може да са временна невъзможност за достъп до имота, изключително лошо състояние на имота или спешната нужда да бъде пусната рекламата – преди да са подготвени снимките. Но, когато снимките на повечето обяви на агенцията са заместени с лого – със сигурност сте попаднали на агенция, работеща предимно с набирателни обяви и фалшиви оферти.

Дотук със сайтовете за недвижими имоти!

Но не и с фалшивите оферти.

Не забравяйте, че класиката в жанра на набирателна оферта си остават листчетата в пощенските ви кутии. Макар и насочени предимно към лова на потенциални продавачи.

Агенциите, разчитащи на набирателни обяви:

Използват пощенските ви кутии, като място за набиране на обяви за продажба.

Помнете! Листчетата, които намирате в пощата си или виждате, залепени на входната врата, винаги са работа на агенция, но не винаги са търсене за конкретен клиент. 

Ако смятате, че тази статия може да бъде полезна и на друг – споделете я в социалните мрежи!
Споделете тук:
Абонирай се за новите статии
Научи истината за пазара на недвижими имоти! Разбери кое е най-важното, ако имаш или търсиш кредит!  
Прочети още